Friday, March 13, 2009

TAGGED LAGI..

KNE TAG LG NGN HANA...YUHUUUU..

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda


2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
-nama yg mengtag ni HANA..duk 1 kos ngn kamila..riuh tp cute..kecik je tubuh nyer..dia ada blog..sbb tu la dia tag saya..haha..hana...gmbo time mkn kt angke tu x xchage lg kn..mcm ne tu?huhu..

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri
-seorg perempuan
-ank perempuan kpd ibu dan ayah
-kakak kpd seorng laki2
-adik perempuan kpd kakak saya
-niece kpd my auntie
-ank saudara perempuan kpd pak cik saya
-sepupu perempuan kpd sepupu saya
-cucu wanita kpd atok saya
-seorg cewek
-i.allah seorg muslimat..amin

4. anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.

1. atiqah
2. zie
3. wani
4.kamila
5.yg tgh baca entry kali ni..sila la wat..

3 comments:

hana keiichan said...

10 fakta ttg dri..mmg fakta la sume yg fairuz bg~haha, bgus btol..
xpe la,atleast da wat..yeah!

hana keiichan said...

oops,lupe,
gamba kt angkek eh?
bak la pndrve, kte pon nk gak gamba pd fairuz.

Anonymous said...

salam fai..
i da tegged u..
hehe